Grécky Boh a Čínske rošambo

Je streda. Čoskoro tu máme piatok, isto pôjdete do topánok.

(zdroj: www.weknowyourdreams.com)

Grécky Boh či Čína? To je otázka čo piatky a soboty do uší sa mi vlieva. Trošku sa zamyslime kam naše nohy v piatok a v sobotu povedú. Navštívime Gréckeho Boha v našom hlavnom meste či si trošku dlhšie pocestujeme na sever Slovenska do Číny (pozn. autora: ľudia z komunity by mali vedieť o aké konkrétne podniky sa jedná). U mňa to nebude ani jedno ani druhé. 

V poslednej dobe sa takýmto podnikom striktne vyhýbam. Za vysokoškolských čias (pár rokov dozadu, až taký starý nie som) som po prvý krát pocestoval do Číny. S partiou spolužiačok a s jedným chalanom. Nič zvláštne veď o mne vedeli a s kamarátom som ich zoznámil.  Na železničnej stanici sme sa stretli s ďalšou spolužiačkou a jej frajerom (teraz manželom), boli domáci, čiže vedeli kam ísť. Čo čert nechcel pridal sa k nám ešte jeden človek aj s nejakým pofidérnym kamarátom. Toho človeka som poznal. Bol to človek s ktorým som sa pravidelne stretával na praxi zo školy. Naše túlavé topánky viedli na miesto činu. Na miesto, ktoré zmenilo môj doterajší pohľad na danú komunitu. Všetko išlo po masle, diskotéka ako každá iná, zábava, alkohol ... sem tam nejaké letmé dotyky od neznámych ľudí keď som tancoval s partiou na parkete. Aj spolužiačkin priateľ sa podivuhodne bavil dobre. Bolo niečo po polnoci keď sa začala žrebovať tombola, ktorá bola súčasťou večerného programu tamojšieho podniku. Bolo kopu srandy až pokiaľ nás ten človek ktorého sme poznali nezačal prostredníctvom DJa pozdravovať ako študentov určitej univerzity a dokonca aj fakulty. 10x to príjemné nebolo, nakoľko sme si takéto zverejnenie našich osôb dovoliť nemohli. Hrozilo by nám v tej dobe okamžité vylúčenie z univerzity. Našťastie to asi nikto nevnímal, všetci boli namol. Na prvú párty v tejto komunite fajn, povedal som si. Chceli sme ísť znovu, tá istá partia, bohužiaľ už sa tak nikdy nestalo. 

Neskôr som zablúdil do nášho hlavného mesta navštíviť podnik hrdo nesúci meno gréckeho boha. Iní ľudia, iná hudba. Zavítal som tam viac krát, pod rúškom novej identity, v lokalite, kde ma nikto nepoznal. Samozrejme, všetko sa odvíja od toho s kým na party ste. A tak to všetko aj pokračovalo, raz ten, raz onen, raz som stretol toho potom onoho. Každou návštevou sa to začne človeku viac a viac zhnusovať. Až s odstupom času človek zistí, že aj keď sa tam môže uvoľniť, tancovať ako len chce, robiť si čokoľvek chce (v niektorých momentoch doslova) nie je to to pravé orechové. Chodilo tam mnoho chalanov, ktorí tvorili pár, no vždy jeden z nich odišiel či už s plačom alebo s iným chalanom, S počiatku som tomu moc nechápal, Ale každý si tam našiel vždy to čo chcel. Chlapca na jednu noc, zábavu, tancovanie, drogy, alkohol a aj smútok. 

Každopádne je jedno či idete navštíviť gréckeho boha alebo pocestujete do Číny. Je to o tom istom. Jedna veľká skupina ľudí deliaca sa na ďalšie podskupiny ako herečky, heteráčky, lesbičky, zúfalci a úchyláci. No môžete si len vybrať. Všetko vo veku od 18 (určite niekedy aj menej) do 50+ (tých starších som si nikdy nevšímal, a keď áno, vždy len s prižmúrenými očami naznačujúcimi že z mojej strany nie je záujem). V niektorých momentoch sa musíte za pár ľudí, aj cudzích hanbiť. To čo niektorý dokážu stvárať aj za triezveho stavu by bolo pre mňa nezľúčitelné s ranným pohľadom na seba samého do zrkadla. 

Pre zvláštne spomenutie stoja takzvaný lovci, ja ich označujem ako hunters. Stojaci vačšinou pri DJovi alebo pod jeho pultom, odtiaľ majú najlepší výhľad na mäsko, ktoré im tancuje rovno pri nohách. S pohárom v ruke si sledujú kto sa nechá dnes večer uloviť. Či už dobrovoľne alebo za finančnú odmenu, ktorú sú ochotní po pár neúspechoch niektorým jedincom zaplatiť. Otázne je koľko si môžu dovoliť pustiť. V našom hlavnom meste sa cena služieb niektorých chlapcov pohybuje dostatočne vysoko, že ja by som do konca mesiaca nemal čo jesť alebo jazdil autom asi len na vzduch (našťastie k takýmto ľudom nepatrím). 

Každý sa zabávame po svojom a ja taktiež. Tak kam sa rozhodnete cez víkend vyraziť?

Dúhový Mimozemšťan

Komentáre

Obľúbené príspevky